Oglašavanje na radiju

U današnje vrijeme tehnologija je toliko napredovala, no bez obzira na to, radijski program još uvijek je popularan među svim generacijama. Osim glazbenih i zabavnih emisija, javljanja uživo i brojnih nagradnih igara, radijski program služi i za oglašavanje. Mnogi to zapravo niti ne primjećuju, ali istina je da se dnevno pusti nekoliko tisuća oglasa na svim radijskim postajama u Hrvatskoj.

Možda nećete vjerovati, no gotovo najveći broj ljudi sluša isključivo radijske programe. Neki ga slušaju ujutro dok se voze na posao, drugi ga uključuju ciljano – jer žele slušati pjesme, treći žele čuti novosti iz Hrvatske i svijeta, dok četvrti traže bilo kakve informacije o vremenskoj prognozi, stanju na cestama i sl.

Što radijski program čini interesantnim?

Postoji nekoliko stvari koje treba uzeti u obzir da bi radijski program bio zabavan i slušan od strane publike. Prvenstveno, voditelji na radiju moraju biti zanimljivi i zabavni. Zatim, sadržaj koji se emitira mora biti raznolik i namijenjen za više dobnih skupina. Na kraju, ali ne manje važno, radijski program emitira isključivo pouzdane informacije.

Zašto se oglašavati na radiju?

Puno je dobrih i kvalitetnih razloga zašto je oglašavanje na radiju još uvijek aktualno. Naime, s obzirom na to da postoji puno radijskih postaja s pripadajućim slušateljima, možete odabrati onu postaju čijoj se publici želite obratiti. To je takozvana selektivna komunikacija prema točno odabranim primateljima poruke.

Za razliku od oglašavanja na TV-u kada tijekom reklame velika većina gledatelja prebaci program, istraživanja su pokazala da će ljudi rijetko kada promijeniti radio postaju. Osim toga, ljudima su zanimljiviji oglasi koje mogu čuti; zato su isti i osmišljeni na način da u trenu stvore povratnu reakciju kod slušatelja te da ih zaintrigiraju.

3 najvažnije prednosti radijskog programa

1. Radio je besplatan.

2. Ljudi slušaju radijski program kako bi se oraspoložili.

3. Radio poziva slušatelje na akciju (raspitivanje o proizvodu/usluzi te naposljetku kupovina istoga).