Dobro došli na blog stranice totalni.hr!

Radio

Radio kao oblik masovnoga mediJa ovdje je već preko sto godina, a bez obzira na veliki tehnološki napredak koji se u međuvremenu dogodio, čini se da ide ukorak s ostalima. Slušanje radija opušta, radijski voditelj vam pravi društvo, ne zahtijeva pretjeranu koncentraciju i ne odvlači pozornost od drugih aktivnosti, tako da je radijski program moguće slušati i tijekom posla, učenja, vožnje. Osim toga, radio je sasvim besplatan. Blogovi govore o otkriću radija, radiju u Hrvatskoj, državnim i privatnim postajama, najpopularnijim emisijama, kao i radiju u 21. stoljeću.

Blogovi

  • Izum radija – od teorije do praktične primjene javnog emitiranja i popularizacije kao revolucionarnog komunikacijskog medija.
  • Hrvatske radijske postaje – koncesiju ih ima 155, a najstarija je Hrvatski radio koji postoji još od 1926. Nekada je HR, koji je danas sastavnim dijelom Hrvatske radiotelevizije, imao samo jedan program, a danas ih ima 16, od kojih je jedan namijenjen hrvatskim iseljenicima. Nacionalni programi su HR1, HR2 i HR3, a osim toga tu su i regionalni radijski centri raspoređeni po hrvatskim županijama.
  • Privatne radijske postaje u RH koje su namijenjene različitim profilima slušatelja, od glazbenih i tematskih preferencija, do različitih dobnih skupina. Govori se o Hrvatskom katoličkom, Narodnom i Otvorenom radiju.
  • Oglašavanje na radiju – radio je i dalje popularan, pa marketinške agencije svoje kampanje posebno prilagođavaju radijskom slušateljstvu, a najviše tako što privlače slušatelje nagradnim igrama i potiču ih na akciju.
  • Popularne emisiije – prikaz popularnih hrvatskih radijskih emisija – informativne, obrazovne, sportske i zabavne.
  • Postaje za slušanje u pozadini – koje su najpopularnije radijske postaje i iz kojeg razloga?
  • Najpopularnije radijske reklame.
  • Radijski streaming servisi – zahvaljujući pametnim telefonima, radijski streaming i aplikacije pružaju svijet na dlanu.